FAQ Sprzedawcy

ANIMALOVER

Animalover to platforma sprzedażowa skierowana do Opiekunów Zwierząt i skupiająca Twórców unikalnych przedmiotów.
Przedmioty, które znajdują się na ANIMALOVER są sprzedawane bezpośrednio przez ich Twórców.
Wszelkie pytania dotyczące sprzedawanych produktów, kierowane są bezpośrednio do Twórców/Sprzedawców. Dlatego pilnuj, by podane przez Ciebie dane kontaktowe były zawsze aktualne.

Jak sprzedawać?

Zarejestruj się jako Sprzedawca - TUTAJ

Nie zapomnij zapoznać się z Regulaminem Sprzedaży, Warunkami korzystania z Serwisu, Cennikiem i innymi dostępnymi dokumentami na Animalover.
Twój profil Sprzedawcy będzie aktywny po zaakceptowaniu go przez Administratora.


Uzupełnij swój profil.

Możesz skorzystać z instrukcji obsługi Panelu Administratora, która znajduje się w Menu Sprzedawcy w stopce strony (pozycja widoczna po zalogowaniu się).
Pamiętaj, żeby:
- dodać wszystkie niezbędne dane kontaktowe.
- opisać swoją działalność.
- wpisać swój numer konta.


Teraz możesz już dodać pierwszy produkt!

Nie zapomnij o tym, żeby każdy z dodawanych przedmiotów posiadał wyczerpujący opis, zdjęcie (może być kilka) i potrzebny czas do realizacji zamówienia.
Wystawiony przedmiot nie może mieć ceny wyższej niż ten, oferowany przez Ciebie w innych miejscach (również na Twojej stronie internetowej).
Pamiętaj też, że nie każdy produkt możesz wystawić na sprzedaż na Animalover. Lista towarów zakazanych znajduje się na stronie - Warunki korzystania z Serwisu oraz w Regulaminie Sprzedaży.


Gotowe!

Poinformujemy Cię o nowym zamówieniu, w chwili gdy Klient je opłaci. Należność za przedmiot (pomniejszoną o prowizję dla Animalover) możesz otrzymać 14 dni po otrzymaniu zamówienia przez Klienta. Jeśli do tego czasu Klient zdecyduje się na zwrot towaru - poinformujemy Cię o tym, a gdy otrzymasz swoje przedmioty z powrotem - pieniądze zwrócimy na konto Kupującego.

Najczęściej zadawane pytania

KTO MOŻE SPRZEDAWAĆ NA ANIMALOVER?

Sprzedawać może każda pełnoletnia osoba, prowadząca działalność gospodarczą, tworząca unikatowe przedmioty dla zwierząt lub ich miłośników.
Zanim zaczniesz sprzedawać, dowiedz się jakich formalności prawnych powinieneś dopilnować. Niezbędne będzie odprowadzanie podatku od sprzedaży do Urzędu Skarbowego. Wszelkie informacje uzyskasz w odpowiednim Urzędzie.

CO MOŻNA SPRZEDAWAĆ NA ANIMALOVER?

Animalover to przestrzeń dla Opiekunów Zwierząt i ich miłośników. Wszystkie przedmioty sprzedawane w Serwisie muszą być związane tematycznie ze stroną.
Lista towarów, których nie wolno sprzedawać na Animalover znajduje się w dziale "Warunki korzystania z Serwisu".

ILE TO KOSZTUJE?

Przeglądanie ofert, rejestracja i członkostwo na Animalover są bezpłatne.
Animalover pobiera prowizję od każdego sprzedanego towaru. Prowizja pobierana jest od ceny brutto przedmiotu. Jej wysokość określa Cennik.
Jeśli któryś z wystawionych przez Ciebie przedmiotów nie sprzeda się, nie ponosisz żadnych kosztów.
Animalover pobiera również opłaty za usługi dodatkowe, np. za baner reklamowy na stronie głównej lub kampanię mailingową. Szczegółów dotyczących usług dodatkowych można uzyskać drogą mailową, pisząc na adres kontakt@animalover.pl

Czy jeśli Klient zwróci towar, będę musiał zapłacić prowizję?

Jeśli zwrot przebiegł według Regulaminu i Administrator został poinformowany o chęci dokonanego zwrotu przez Kupującego (zanim dojdzie do zwrotu), nie pobierzemy prowizji.
Jeśli przyjąłeś zwrot, a Administrator nie został poinformowany o tym wcześniej, zwrot prowizji nie będzie uznany.

Jak wygląda sprzedaż na ANIMALOVER?

O złożonym na swoje produkty zamówieniu, dowiesz się w momencie, gdy zostanie ono opłacone. Użytkownicy Animalover należność za wszystkie produkty w Serwisie uiszczają na konto Administratora Serwisu. Należność za swoje przedmioty (pomniejszoną o prowizję dla Animalover i wysyłkę) otrzymasz raz w miesiącu, ale nie wcześniej niż 14 dni od momentu, gdy Kupujący otrzyma od Ciebie zamówienie.

Dlaczego pieniądze za sprzedane przedmioty mogą uzyskać dopiero 14 dni po otrzymaniu ZAMÓWIENIA przez Kupującego?

Prawo zakłada, że każdy Konsument, który kupuje przedmioty na odległość ma prawo do ich zwrotu w ciągu 14 dni. Jeśli w ciągu tego czasu Klient zdecyduje się odesłać Twoje przedmioty, otrzyma zwrot poniesionych kosztów z konta, na które wpłacił pieniądze.

Realizacja zamówienia

W opisie każdego przedmiotu umieść informację jak dużo czasu potrzebujesz na realizację zamówienia. Realizacja powinna rozpocząć się w momencie, gdy otrzymasz od nas wiadomość o złożonym zamówieniu. Jest to też dla Ciebie informacja o tym, że Klient opłacił już zamówienie.
Sposób wysyłki wybiera i opłaca Klient. W panelu Sprzedawcy koniecznie ustaw ceny za wysyłkę. Jeśli tego nie zrobisz, wysyłka Twoich przedmiotów będzie darmowa.

Reklamacje i zwrot towaru

Jeśli Klient zdecyduje się oddać nieużywany i niezniszczony towar w ciągu 14 dni od zakupu, dostanie zwrot poniesionych kosztów. Pieniądze zostaną mu zwrócone w momencie, gdy zgłosisz odebranie przedmiotu od kuriera czy listonosza.
Jeśli zakupiony u Ciebie towar okaże się wadliwy, Klient będzie miał prawo go reklamować. Najpierw informację o chęci złożenia reklamacji otrzyma Administrator Animalover, potem zostaniesz poinformowany Ty. Towar zostanie zwrócony na Twój adres. W momencie, gdy otrzymasz przesyłkę z towarem, będziesz miał 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli nie odpowiesz w tym czasie, równoznaczne to będzie z przyjęciem reklamacji.

Czy za usługi świadczone przez Animalover (prowizję) otrzymam fakturę?

Tak. Raz w miesiącu otrzymasz fakturę za usługi świadczone przez Animalover (za pobraną prowizję).

Czy Sprzedawcy mogą robić zakupy na Animalover?

Tak. Jako Sprzedawca masz możliwość (przez to samo konto) robić zakupy u innych Sprzedawców. Twoje zamówienia i dane jako Klienta znajdują się w zakładce Moje Konto.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie na tej stronie, skorzystaj z formularza kontaktowego. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17.

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz na stronie Polityka prywatności.
Dane osobowe przekazane w ramach kontaktu e-mailowego przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na pytanie. Ich przechowywanie nie jest dłuższe niż 14 dni roboczych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.