FAQ Klienta

ANIMALOVER

Animalover to platforma sprzedażowa skierowana do Opiekunów Zwierząt i skupiająca Twórców unikalnych przedmiotów.
Przedmioty, które znajdują się na ANIMALOVER są sprzedawane bezpośrednio przez ich Twórców.
Wszelkie pytania dotyczące sprzedawanych produktów, prosimy kierować bezpośrednio do Twórców/Sprzedawców. Kontakt możesz uzyskać klikając na jego nazwę lub wybierając przycisk „Zadaj pytanie Sprzedawcy” na stronie pojedynczego produktu.

JAK KUPOWAĆ?

Aby zakupić produkt, kliknij guzik "Dodaj do koszyka". Oczywiście możesz wybrać wiele produktów, od różnych Sprzedawców i opłacić je razem (koszt wysyłki będzie zwielokrotniony).
W celu finalizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka w prawym górnym rogu Sklepu. Sprawdź listę wybranych przedmiotów, które znalazły się w Twoim koszyku. Możesz zmienić ilość dla każdego produktu, akceptując modyfikacje guzikiem „Zaktualizuj koszyk”. Na tym etapie możesz też usuwać z koszyka wybrane przedmioty, lub wrócić do sklepu w celu dalszych zakupów.
Jeśli posiadasz Bon Podarunkowy lub kupon rabatowy, możesz wpisać jego kod w odpowiednie pole.
W podsumowaniu koszyka, znajdziesz wyszczególnienie kosztów wysyłki dla każdego z przedmiotów – jeśli wybrałeś przedmioty od jednego sprzedawcy, być może koszt wysyłki będzie dla nich wspólny.
Aby zatwierdzić swoje zamówienie, kliknij „Przejdź do kasy”. Tutaj – jeśli masz już u nas konto – możesz się zalogować. Możesz też wpisać swoje dane i stworzyć konto, lub zrobić zakupy jako Gość, bez zakładania konta.
Kliknięcie guzika „Kupuję i płacę” równoznaczne jest ze złożeniem zamówienia. Potwierdzenie otrzymasz na podany przez siebie adres e-mail.

Jak zapłacić?

Do wyboru masz przelew bankowy lub szybkie płatności internetowe Przelewy24.
W chwili obecnej nie ma możliwości zamawiania produktów za pobraniem.
Możesz również zapłacić Bonem Podarunkowym ANIMALOVER. Jego kod wpisujesz w koszyku pod swoimi produktami. Następnie klikasz „Zaktualizuj koszyk” aby przeliczyć na nowo należność.
Postaraj się zapłacić za swoje zakupy jak najszybciej. Masz maksymalnie 7 dni na uregulowanie należności. Jeśli nie zrobisz tego w określonym czasie, zamówienie zostanie anulowane, a Twoje konto zablokowane na okres 1 tygodnia (nie będziesz mógł w tym czasie się logować).

Bon Podarunkowy

Bony Podarunkowe ANIMALOVER wystawiane przez Administratora Serwisu obejmują wszystkie towary dostępne na Animalover. Każdy Bon posiada informacje o wartości. Kupony są kwotowe i mogą być wykorzystane przez dowolnego Użytkownika (któremu przekażesz kod).
Jak to działa:
1. Zbierz do koszyka interesujące Cię produkty.
2. Jeśli nie wykorzystasz od razu całej kwoty, resztę będziesz mógł wykorzystać przy okazji następnych zakupów. Możesz też przekazać kod znajomemu, aby wykorzystał część lub całość wartości Bonu.
3. Przejdź do koszyka, klikając ikonkę w prawym górnym rogu strony
4. Pod swoimi produktami wpisz w polu „Kod kuponu” kod który otrzymałeś wraz z Bonem Podarunkowym i zatwierdź guzikiem „Zastosuj kupon”.
Czy mogę wykorzystać mój Bon Podarunkowy na zakupy u kilku Sprzedawców?
Bony Podarunkowe ANIMALOVER obejmują cały asortyment w Serwisie.
Co, jeśli nie wykorzystam wszystkich środków z Bonu Podarunkowego?
Jeśli twoje zakupy będą tańsze niż wartość twojego kuponu, niewykorzystane środki będziesz mógł wykorzystać przy okazji kolejnych zakupów.
Co, jeśli moje zakupy będą droższe niż wartość mojego Bonu Podarunkowego?
W tej sytuacji musisz dopłacić brakującą kwotę, używając dowolnej metody płatności.
Czy Bon Podarunkowy mogę wymienić na gotówkę?
Nie, nie ma takiej możliwości.
Czy Bon Podarunkowy dotyczy też kosztów wysyłki?
Nie, Bony Podarunkowe dotyczą jedynie towarów nabywanych w Serwisie Animalover.

Sposób i koszt wysyłki

Wszystkie informacje o sposobach i kosztach wysyłki znajdują się na stronie z przedmiotem. Każdy ze Sprzedawców definiuje to pole samodzielnie. W razie pytań i wątpliwości prosimy kontaktować się bezpośrednio ze Sprzedawcami.
W Twoim koszyku w podsumowaniu - na dole strony, wymienione są kwoty za wysyłkę poszczególnych przedmiotów.

Kontakt ze sprzedawcą

Na każdej stronie produktu znajdziesz przycisk: „Zadaj pytanie Sprzedawcy” Wystarczy na niego kliknąć, żeby bezpośrednio zapytać sprzedawcę o produkt. Dodatkowo klikając na nazwę Sprzedawcy/Sklepu znajdziesz wszelkie informacje kontaktowe.

Zwrot towaru

W pierwszej kolejności skontaktuj się z Nami poprzez formularz kontaktowy na stronie https://animalover.pl/kontakt-pomoc/, jako temat wybierając "Chcę zwrócić towar". Potem na wskazany przez Ciebie adres mailowy wyślemy Ci dalsze instrukcje.
W każdym przypadku masz prawo do odesłania nieużywanego i niezniszczonego przedmiotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wady i chcesz go reklamować, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie https://animalover.pl/kontakt-pomoc/, jako temat wybierając "Chcę złożyć reklamację". Potem na wskazany przez Ciebie adres mailowy wyślemy Ci dalsze instrukcje.

Nie otrzymałem zamówienia

Jeśli nie otrzymałeś zamówionych przedmiotów, sprawdź najpierw czy płatność za pośrednictwem szybkich płatności "Przelewy24" lub poprzez przelew została zrealizowana pomyślnie.
Jeśli otrzymałeś od nas informacje o o poprawnie zrealizowanej płatności, możesz skontaktować się ze Sprzedawcą i zapytać o status swojego zamówienia.
Jeśli problem występuje nadal, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pisząc do nas maila https://animalover.pl/kontakt-pomoc/ (temat: "Nie otrzymałem zamówienia"). Postaramy się pomóc.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz na stronie Polityka prywatności.
Dane osobowe przekazane w ramach kontaktu e-mailowego przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na pytanie. Ich przechowywanie nie jest dłuższe niż 14 dni roboczych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.